BEZORGEN

U kunt uw webshop bestelling via onderstaande manieren laten bezorgen:

  • Bezorging in Nederland is gratis vanaf € 75,-
  • Voor bestellingen onder de € 75,- betaal je een bijdrage van € 5,95
  • Op alle bestellingen (behalve op olijfolie & balsamico) geldt een bijdrage van € 1,00 voor de verplichte leeftijdscheck
  • Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, morgen in huis
  • Wegens import afspraken leveren wij alleen in Nederland, België en Duitsland
  • Voor sommige artikelen hanteren wij € 4,10 verzendkosten

Altijd gratis persoonlijke bezorging in:

Tilburg | Berkel-Enschot | Heukelom | Udenhout | Moergestel | Oisterwijk | Haaren (NB) | Biezenmortel | Goirle | Riel | Gilze | Rijen | Alphen | Hilvarenbeek | Biest-Houtakker | Dongen | Kaatsheuvel | Loon op Zand

Wij bezorgen je bestelde wijn(en) persoonlijk en gratis. Indien gewenst zetten wij het voor je in de kelder en anders zetten wij het uiteraard netjes bij je binnen. Volledig gratis! Neem voor het bestellen en bezorgen van wijn contact met ons op zodat wij samen met je een tijdstip af kunnen spreken wat het beste uitkomt. Binnen 3 werkdagen heb je de bestelling bij je thuis of op kantoor. (indien voorradig)

Hoe verpakken wij uw bestelling?
Met de grootste zorg wordt uw bestelling ingepakt, dit gebeurd door gebruik te maken van speciale verzenddozen. Deze dozen zijn speciaal ontwikkeld om de schade tijdens transport te minimaliseren. Wij verpakken t/m maximaal 18 flessen in 1 doos. Wij betalen per zending die wij aanbieden bij PostNl waardoor wij genoodzaakt zijn om dozen van maximaal 18 flessen te gebruiken.

Kaartje aan de fles met eigen tekst?
Geen probleem. Bestel het kaartje samen met de fles in de webshop en plaats de tekst die op het kaartje moet komen in het veld “Bestelnotities” tijdens het afrekenen. Wij zetten de tekst voor je op het kaartje en hangen deze aan de fles.

Verplichte leeftijdscheck vanuit de Overheid
Door de nieuwe alcoholwet zijn wij genoodzaakt om diverse maatregelen te nemen op het gebied van de leeftijdsverificatie. Deze maatregelen zorgen ervoor dat de verkoop van alcoholhoudende dranken aan minder jarige niet meer mogelijk is.

Alle verkopers van alcohol dienen met ingang van de nieuwe wet te voldoen aan bepaalde voorwaarden. Zo moeten wij een leeftijdscheck uitvoeren op iedere bestelling die wij bij onze vervoerder aanbieden. Tijdens het afleveren van het pakket zal de vervoerder aan de hand van je ID-bewijs de leeftijd controleren.

De kosten van het legitimeren bij aflevering zijn hoog. Daarom vragen wij je een kleine bijdrage van € 1,- per bestelling voor deze opgelegde maatregel vanuit de overheid.

BEZORGKOSTEN

Bezorgen PostNL (5,95)
Ophalen PostNL Pakketpunt (5,95)
Bezorgen België (8,95)
Bezorgen Duitsland (17,95)
  • Gratis bezorging: bij een bestelling vanaf € 75,- of meer is de bezorging gratis.
  • Gratis bezorging België: bij een bestelling vanaf € 135,- of meer is de bezorging gratis.
  • Gratis bezorging Duitsland: bij een bestelling vanaf € 150,- of meer is de bezorging gratis.
  • Bezorging PostNL: uw bestelling wordt in een breukvrije verpakking bezorgd door Flespakket een partner van PostNL.
  • Bezorging PostNL: op werkdagen voor 15:00 uur besteld betekent in de meeste gevallen de volgende dag in huis.
  • Bezorging PostNL: op zaterdag of zondag besteld betekent dinsdag in huis.
  • Bezorging PostNL: wij bezorgen ook op de Waddeneilanden.
  • Bezorging Tilburg e.o.: is gratis. Tijdens het bestelproces wordt dit op postcode bepaald. Betreft postcodegebieden 5000AA t/m 5084ZZ, 5100AA t/m 5109ZZ, 5126AA t/m 5133ZZ en 5170AA t/m 5176ZZ.
  • PostNL afhaalpunt: Wilt u graag de wijnen laten bezorgen bij een afhaalpunt in uw buurt, geef dan bij “notitie” aan het einde van de bestelling aan op welk PostNL punt u de wijnen wilt ophalen.
  • Bestelling wijzigen/annuleren: uw bestelling kan kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden.
  • Wijn is niet op voorraad of “Uitverkocht”: Sommige wijnen kunnen slechts beperkt beschikbaar zijn en daarom op het moment uitverkocht zijn. Ook kan het zijn dat de bepaalde jaargang van de wijn is uitverkocht. Als een wijn niet op voorraad is wordt dat aangegeven in de webshop bij het betreffende product. Wij kunnen niet altijd exact aangeven hoe lang het duurt voor een wijn weer leverbaar is omdat wij hiervoor afhankelijk zijn van het wijnhuis. In sommige gevallen gaat het om wijnen die in beperkte oplagen worden gemaakt, in dat geval kan het zijn dat de betreffende jaargang niet meer leverbaar is maar wel een opvolgende jaargang. Wilt u meer weten van een bepaalde wijn, vul onder de wijn de wachtlijst in en wij houden u op de hoogte als er weer nieuwe voorraad is. Met deze optie bent u niet verplicht tot afname. Mocht u meer willen weten dan kunt u altijd contact opnemen met ons. Als de bestelling al wel verwerkt is en de wijn toch niet meer voorradig blijkt te zijn, nemen wij direct contact op om een eventueel alternatief te bespreken. Als we geen acceptabele oplossing kunnen vinden wordt de bestelling kosteloos geannuleerd.
  • Garantie: Alle wijnen zijn zorgvuldig geselecteerd en wij beiden uitsluitend wijnen aan van wijnhuizen met een goede reputatie. Er kan echter altijd een gebrek optreden en een fles kan bijvoorbeeld kurk heeft waardoor de kwaliteit te wensen overlaat. U kunt dan binnen 6 maanden contact opnemen met hello@greenflashwijn.nl. Wij zullen de wijn indien mogelijk vervangen of het aankoopbedrag restitueren.
Wanneer een artikel onverhoopt beschadigd arriveert of gebreken vertoont, kunt u contact met ons opnemen.

Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor u een artikel niet ontvangen heeft. Om de oorzaak te achterhalen, kunt u contact opnemen via e-mail of telefoon.

Op greenflashwijn.nl kunt u zien of een artikel op voorraad is in de webshop. Deze informatie kunt u vinden door het artikel selecteren. Als een artikel niet op voorraad is wordt deze zo snel als mogelijk aangevuld. Let wel dat jaargangen niet onbeperkt beschikbaar blijven. Een nieuwe jaargang zal dan weer aangevuld worden.

Om op de hoogte te blijven wanneer een artikel weer op voorraad is kunt u het product op de wachtlijst plaatsen. Wij houden u dan via email op de hoogte wanneer er weer nieuwe voorraad is. De wachtlijst optie bevindt zich onderaan de product beschrijving. Om u op de hoogte te houden hebben wij uw email adres nodig en u moet ons toestemming geven u over de nieuwe stand van de voorraad te informeren. Er is geen koopverplichting en de wachtlijst is vrijblijvend.

Aan de getoonde voorraadinformatie kunnen geen rechten worden ontleend. Voor sommige artikelen is het mogelijk om een verzoek tot reservering in te dienen. Als dat het geval is, staat dit vermeld bij het desbetreffende artikel. Artikelen met korting kunnen we helaas niet voor u reserveren. Een verzoek tot reservering kunt u indienen door contact met ons op te nemen.

ELKE DAG BEREIKBAAR:

ideal   MasterCard   AMEX   VISA   SEPA   Apple Pay   Sofort   Blefius   Bancontact   GiroPay